سرویس تشخیص ماسک صورت

 

سرویس هوشمند برای تشخیص افراد بدون ماسک

این ویدیو برای تست از اینترنت دانلود شده‌است و مربوط به دوران پیش از شیوع ویروس کرونا می‌باشد.

راهی ساده و سریع برای تشخیص افراد بدون ماسک

سرویس تشخیص ماسک صورت

با استفاده از دوربین های IP و دوربین های مدار بسته موجود در محیط و بینایی ماشین، افراد بدون ماسک تشخیص داده می‌شوند.

این سرویس از دوربین های IP و مداربسته موجود برای جستجوی چهره ها و شناسایی افراد بدون ماسک استفاده می‌کند. با استفاده از تکنیک بینایی ماشین، این سرویس می‌تواند تشخیص دهد که فرد ماسک ندارد.

این سرویس می‌تواند در برنامه‌های مختلف استفاده شود. به طور مثال:

. به برنامه‌ای متصل شود که به کاربران امکان می‌دهد چهره‌ها و شماره‌های تلفن را اضافه کنند تا در صورت عدم استفاده از ماسک، برای آنها اعلانی ارسال کنند. در صورت عدم شناسایی چهره ثبت شده توسط دوربین، اعلان برای مدیر ارسال می‌شود.

. کاربرد دیگر این سیستم ارائه آمار قابل اعتماد می‌باشد. می‌توان درصد افرادی که در یک بازه زمانی مشخص ماسک نزده‌اند را بدست آورد.

 

به طور کلی مشاغل به طور مداوم زیرساخت‌ها و فرآیندهای موجود خود را  بهبود می‌دهند تا کارآمدتر و ایمن‌تر باشند. با بروز اپیدمی ویروس کرونا برای کاهش خطر تداوم آن، برنامه‌ریزی و سرویس‌های تجزیه و تحلیل پیشرفته از اهمیت بیشتری برخوردار شده‌اند. برای ایمنی و بهداشت عمومی و برای ایمنی محیط کار (HSE)، مقامات استفاده از ماسک و روکش صورت را برای کنترل شیوع COVID-19 توصیه می‌کنند و سرویس تشخیص ماسک صورت نیکسی می‌تواند با استفاده در سیستم‌های مختلف بر اساس نیاز مشتریان برای کنترل و ثبت آمار این موضوع مورد استفاده قرار گیرد.

 

دقت بالا

سرعت بالا

مقیاس‌پذیری

پنل گزارش

چگونگی عملکرد

سرویس تشخیص ماسک به چند روش قابل پیاده‌سازی در هر مکانی می‌باشد.

  1. تمامی دوربین های مکان نصب باید درون یک شبکه محلی باشند و به سرور محلی احتیاج است که عملیات Face Detection  و Mask Detection در همان سرور انجام شده و ادمین به پنل بر روی همان سرور دسترسی دارد.
  2. در روش دیگر داده‌های دوربین‌ها ابتدا توسط سرور داخلی پیش پردازش می‌شود، سپس از طریق اینترنت برای سرورهای نیکسی ارسال شده، پردازش می‌شوند و عملیات Face Detection و Mask Detection بر روی سرورهای ما انجام شده و نتیجه ارسال می گردد.

 

برای اطمینان از صحت و دقت سرویس موارد زیر در نظر گرفته شده است:

 – بهینه ‌سازی مؤثر مدل ها در حین آموزش و استنباط هوش مصنوعی برای اجرای برنامه های یادگیری عمیق در حالت real-time و دقیق

    هدف در اینجا آموزش یک مدل هوشمند است که نه تنها دقیق بلکه سبک و کارآمد در حالت real-time باشد.

– هرس مدل برای کاهش اندازه کلی مدل و عملکرد بالاتر و مقیاس پذیر شدن سیستم

    این کار باید بدون از دست دادن دقت در مقایسه با مدل اصلی انجام شود.

برای جلسه‌ی‌ حضوری، لیست قیمت‌ها یا درخواست دموی رایگان لطفا اطلاعات تماس خود را برای ما ارسال نمایید، ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل خواهیم کرد. ​

    021-73694988

    با ما تماس بگیرید

    FAQ-FA

    سوالات متداول

    • چگونه مجموعه من ذخیره می‌شود؟
    • تصاویر شما در محل ذخیره سازی object-oriented ما ذخیره می‌شوند. دسترسی به مجموعه تصاویر شما توسط میترا انجام می شود و فقط شما به مجموعه های خود دسترسی دارید.

    • میترا چه نوع تصاویری را تشخیص می دهد؟
    • میترا می تواند با تصاویر تغییر یافته مطابقت داشته باشد: تغییر اندازه ، برش ، ویرایش فتوشاپ ، انسداد ، تغییر رنگ و سایر تغییرات. با این حال ، کار با عکسهای ‘نویزی’ گرفته شده توسط تلفن های همراه یا اندازه بزرگ بهینه نشده است ، ما پس از بارگذاری تصاویر توسط شما در سرورهای ما ، آنها را اصلاح می کنیم. اکنون ما از فرمت های JPEG ، PNG پشتیبانی می کنیم.

    کاربردها

    کاربرد جستجوی تصویری در تجارت الکترونیک و تجارت موبایلی، خرده‌فروشی

    جستجوی تصویری یک فناوری قدرتمند است که می تواند در صنعت خرده فروشی مورد استفاده قرار گیرد و تجربه مشتری را در فرآیند خرید بهبود بخشد. مانند هر فناوری دیگری این سوال مطرح است که آیا این فناوری از سوی مشتری پذیرفته شده و به درستی کار می‌کند؟
    نمونه های موفق از کسب و کارهای بزرگی که از جستجوی تصویری برای کمک به فرآیند جستجو و خرید مشتریان خود استفاده می‌نمایند:
    www.amazon.com بر روی اپلیکیشن موبایل
    www.alibaba.com بر روی وبسایت و موبایل
    www.ebay.com بر روی اپلیکیشن موبایل

    کاربرد جستجوی تصویری در یافتن ایده‌ در حوزه‌های مختلف از جمله فشن، دکوراسیون و کارهای هنری

    اغلب اوقات تصاویر نقطه آغاز بیشتر خریدهای مشتری هستند. افراد بیشتری با تصاویر ارتباط برقرار می کنند تا محصولی را که برای آنها جدید است کشف کنند یا مواردی را که در زندگی واقعی دیده اند پیدا کنند. دلیل آن این است که در مقایسه با جستجوی مبتنی بر متن ، جستجوی تصاویر بسیار متنوع تر و ملموس‌تر است. مصرف کنندگان مدرن دائماً از چیزهایی که در زندگی روزمره یا شبکه های اجتماعی می خواهند عکس می گیرند، اما در گذشته هیچ راهی آسان برای یافتن مورد مشابه برای خودشان نبود.
    نمونه های موفق از شبکه‌های اجتماعی، موتورهای جستجو و برندهایی که از جستجوی تصویری استفاده می‌نمایند:
    www.pinterest.com
    www.lens.google.com
    www.asos.com
    Tommy Hilfiger