سرویس شناسایی چهره

 

نوآوری درشناسایی چهره با تشخیص زنده بودن تصویر چهره شخص

راهی ساده و سریع برای احراز هویت اشخاص

سرویس شناسایی چهره  

API اختصاصی شناسایی چهره: سریع، مقیاس پذیر، دقیق و با بررسی زنده بودن تصویر چهره شخص

سیستم شناسایی چهره فناوری است که می‌تواند چهره انسان را از یک تصویر دیجیتالی یا یک قاب ویدیویی با یک پایگاه داده از چهره ها مطابقت دهد، که به طور معمول برای تأیید اعتبار کاربران از طریق خدمات احراز هویت استفاده می‌شود، با مشخص کردن و اندازه‌گیری ویژگی‌های صورت از یک تصویر از قبل داده شده کار می‌کند.

 سرویس شناسایی چهره نیکسی، چهره‌ها را در هر شرایطی مانند حجاب، ریش یا سبیل تشخیص می‌دهد. همچنین، عکس‌های آپلود شده را برای اطمینان از کیفیت آن تأیید می‌کند.

برای استفاده از این سرویس نگرانی مربوط به تعمیر و نگهداری سخت افزار یا نرم افزار را نخواهید داشت. داده های شما ایمن است، به طور کامل در سرورهای ما پردازش می‌شود و به راحتی می توانید در هر دستگاهی با اتصال اینترنت دسترسی داشته باشید.

سیستم با هدف نظارت ایجاد شده است، معمولا ورودی چنین سیستمی دوربین‌هایی با تصاویر زنده می‌باشد کارکرد این سیستم به این صورت است که عکس فرد مورد نظر را به سیستم می‌دهند و پس از آن نرم افزار فرد مورد نظر را درون ویدئو جستجو و دنبال می‌کند.
کاربرد دیگر این سیستم جستجوی فرد مورد نظر درون یک دسته ویدئو یا تصویر می‌باشد به این صورت که به عنوان ورودی به این سیستم تصویر فرد مورد نظر داده می‌شود و جستجو درون یک دسته تصویر و ویدئو انجام می‌شود.

دقت بالا

سرعت بالا

مقیاس‌پذیری

پنل گزارش

چگونگی عملکرد

سیستم شناسایی چهره نیکسی از دو بخش ‏تشکیل شده است

Face Detection

Face Verification

 در ابتدا بدون در نظر گرفتن اینکه چهره جلوی دوربین و یا داخل عکس ، چهره چه کسی هست وجود یک چهره را تشخیص می‌دهد و نتیجه را به مرحله بعد ارسال می‌کند.

در مرحله دوم در یک حالت بین تمامی چهره های موجود در سیستم جستجو انجام می‌شود و اگر چهره به دست آمده در بانک چهره ها وجود داشته باشد هویت فرد مشخص می‌شود. کارکرد کلی سیستم در این حالت به این صورت است که فرد مورد نظر از ابتدا تعدادی عکس از چهره خود به سیستم می‌دهد و هویت خود را بابت تمامی این عکس‌ها مشخص می‌کند و هر بار که نیاز به احراز هویت باشد مراحلی که توضیح داده شد تکرار می‌شود.

در حالت دیگر دو عکس از کاربر دریافت می شود، به طور مثال یک عکس از کارت ملی کاربر و دیگری عکسی که کاربر با استفاده از دوربین گرفته و ارسال می کند و برای تایید هویت فرد ابتدا چهره فرد از داخل عکس کارت ملی فرد استخراج می شود و سپس چهره فرد در کارت ملی با عکس ارسالی فرستاده شده توسط وی مقایسه شده و میزان شباهت دو چهره تعیین می شود. در صورتی که میزان شباهت بالاتر از میزان موردنظر باشد دو چهره مربوط به یک فرد اعلام می شود.

میزبانی API

سرویس شناسایی چهره نیکسی می تواند  به صورت API از طرف ما ارائه گردد. در این حالت نیاز به نصب هیچ نرم‌افزاری نیست و هیچ نگرانی برای بروزرسانی وجود ندارد. با استفاده از API  ما ، در وقت و هزینه مورد نیاز برای ساخت و نگهداری راه حل‌های شناسایی چهره خود صرفه جویی می‌کنید.

یکپارچه‌سازی آسان

سرویس شناسایی چهره نیکسی فارغ از زبان‌ها و ابزارهایی که استفاده می کنید، به راحتی با فناوری موجود شما ادغام می‌شود.

مستندسازی کامل

سرویس شناسایی چهره نیکسی یک API مبتنی بر REST است. اتصالات REST / JSON در همه زبان‌های اصلی برنامه نویسی موجود است. مستندات ما جامع و کامل است و شامل مثال‌های تعاملی به چندین زبان عمومی است.


برای جلسه‌ی‌ حضوری، لیست قیمت‌ها یا درخواست دموی رایگان لطفا اطلاعات تماس خود را برای ما ارسال نمایید، ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل خواهیم کرد.

    ۰۹۲۲-۳۸۱۳۵۱۶

    با ما تماس بگیرید

    FAQ-FA

    سوالات متداول

    • مجموعه تصاویر چگونه ذخیره می‌شود؟
    • تصاویر شما در محل ذخیره سازی object-oriented ما ذخیره می‌شوند. دسترسی به مجموعه تصاویر شما توسط سیستم نیکسی انجام می شود و فقط شما به مجموعه های خود دسترسی دارید.

    کاربردها

    کاربرد سرویس شناسایی چهره در سیستم حضور و غیاب

    سرویس شناسایی چهره یک فناوری قدرتمند است که می تواند در سیستم‌های حضور و غیاب شرکت‌های بزرگ و کوچک، مدارس و هر مکانی که نیاز به ثبت و نگهداری گزارش تردد پرسنل می باشد مورد استفاده قرار گیرد. به خصوص با توجه به افزایش استفاده از روش دورکاری در شرکت‌ها این سرویس می‌تواند برای کمک به مرحله شناسایی و تایید حضور کارکنان در زمان و مکان موردنظر مدیران مورد استفاده قرار گیرد.

    کاربرد جستجوی تصویری در یافتن ایده‌ در حوزه‌های مختلف از جمله فشن، دکوراسیون و کارهای هنری

    اغلب اوقات تصاویر نقطه آغاز بیشتر خریدهای مشتری هستند. افراد بیشتری با تصاویر ارتباط برقرار می کنند تا محصولی را که برای آنها جدید است کشف کنند یا مواردی را که در زندگی واقعی دیده اند پیدا کنند. دلیل آن این است که در مقایسه با جستجوی مبتنی بر متن، جستجوی تصاویر بسیار متنوع تر و ملموس‌تر است. مصرف کنندگان مدرن دائماً از چیزهایی که در زندگی روزمره یا شبکه های اجتماعی می خواهند عکس می گیرند، اما در گذشته هیچ راهی آسان برای یافتن مورد مشابه برای خودشان نبود.
    نمونه های موفق از شبکه‌های اجتماعی، موتورهای جستجو و برندهایی که از جستجوی تصویری استفاده می‌نمایند:
    www.pinterest.com
    www.lens.google.com
    www.asos.com
    Tommy Hilfiger