سرویس هوشمند نظارت تصویری بر سلامت محیط

 

سرویس هوشمند برای تشخیص افراد بدون تجهیزات ایمنی

در این ویدیو به طور نمونه ماسک را به عنوان تجهیزات امنیتی در نظر گرفته‌ایم. این ویدیو از اینترنت دانلود شده‌است و مربوط به دوران پیش از شیوع ویروس کرونا می‌باشد.

راهی ساده و سریع برای تشخیص افراد بدون تجهیزات ایمنی

سرویس هوشمند نظارت تصویری بر سلامت محیط

با استفاده از دوربین های IP و دوربین های مدار بسته موجود در محیط و بینایی ماشین، موارد پرخطر تشخیص داده می‌شوند.

این سرویس از دوربین های IP و مداربسته موجود برای جستجوی چهره ها و شناسایی افراد بدون تجهیزات ایمنی استفاده می‌کند. با استفاده از تکنیک بینایی ماشین، این سرویس می‌تواند تشخیص دهد که فرد ماسک، عینک، کلاه و یا هر آیتمی که برای ایمنی باید استفاده نماید را ندارد.

این سرویس می‌تواند در برنامه‌های مختلف استفاده شود. به طور مثال:

. به برنامه‌ای متصل شود که به کاربران امکان می‌دهد چهره‌ها و شماره‌های تلفن را اضافه کنند تا در صورت عدم استفاده از تجهیزات ایمنی به طور مثال ماسک، برای آنها اعلانی ارسال کنند. در صورت عدم شناسایی چهره ثبت شده توسط دوربین، اعلان برای مدیر ارسال می‌شود.

. کاربرد دیگر این سیستم ارائه آمار قابل اعتماد می‌باشد. می‌توان درصد افرادی که در یک بازه زمانی مشخص تجهیزات ایمنی استفاده نکرده‌اند را بدست آورد.

به طور کلی مشاغل به طور مداوم زیرساخت‌ها و فرآیندهای موجود خود را  بهبود می‌دهند تا کارآمدتر و ایمن‌تر باشند. به طور مثال در دوران شیوع ویروس کرونا برای ایمنی و بهداشت عمومی و برای ایمنی محیط کار (HSE)، مقامات استفاده از ماسک و روکش صورت را برای کنترل شیوع COVID-19 توصیه می‌کنند. سرویس هوشمند نظارت تصویری بر سلامت محیط نیکسی می‌تواند با استفاده در سیستم‌های مختلف بر اساس نیاز مشتریان برای کنترل و ثبت آمار این موضوع مورد استفاده قرار گیرد.

 

دقت بالا

سرعت بالا

مقیاس‌پذیری

پنل گزارش

چگونگی عملکرد

سرویس هوشمند نظارت تصویری بر سلامت محیط به چند روش قابل پیاده‌سازی در هر مکانی می‌باشد.

  1. تمامی دوربین های مکان نصب باید درون یک شبکه محلی باشند و به سرور محلی احتیاج است که عملیات Face Detection  و Item Detection در همان سرور انجام شده و ادمین به پنل بر روی همان سرور دسترسی دارد.
  2. در روش دیگر داده‌های دوربین‌ها ابتدا توسط سرور داخلی پیش پردازش می‌شود، سپس از طریق اینترنت برای سرورهای نیکسی ارسال شده، پردازش می‌شوند و عملیات Face Detection و Item Detection بر روی سرورهای ما انجام شده و نتیجه ارسال می گردد.

برای اطمینان از صحت و دقت سرویس موارد زیر در نظر گرفته شده است:

 – بهینه ‌سازی مؤثر مدل ها در حین آموزش و استنباط هوش مصنوعی برای اجرای برنامه های یادگیری عمیق در حالت real-time و دقیق

    هدف در اینجا آموزش یک مدل هوشمند است که نه تنها دقیق بلکه سبک و کارآمد در حالت real-time باشد.

– هرس مدل برای کاهش اندازه کلی مدل و عملکرد بالاتر و مقیاس پذیر شدن سیستم

    این کار باید بدون از دست دادن دقت در مقایسه با مدل اصلی انجام شود.

برای جلسه‌ی‌ حضوری، لیست قیمت‌ها یا درخواست دموی رایگان لطفا اطلاعات تماس خود را برای ما ارسال نمایید، ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل خواهیم کرد. ​

۰۹۲۲-۳۸۱۳۵۱۶

با ما تماس بگیرید

FAQ-FA

سوالات متداول

کاربردها

کاربرد جستجوی تصویری در تجارت الکترونیک و تجارت موبایلی، خرده‌فروشی

جستجوی تصویری یک فناوری قدرتمند است که می تواند در صنعت خرده فروشی مورد استفاده قرار گیرد و تجربه مشتری را در فرآیند خرید بهبود بخشد. مانند هر فناوری دیگری این سوال مطرح است که آیا این فناوری از سوی مشتری پذیرفته شده و به درستی کار می‌کند؟
نمونه های موفق از کسب و کارهای بزرگی که از جستجوی تصویری برای کمک به فرآیند جستجو و خرید مشتریان خود استفاده می‌نمایند:
www.amazon.com بر روی اپلیکیشن موبایل
www.alibaba.com بر روی وبسایت و موبایل
www.ebay.com بر روی اپلیکیشن موبایل

کاربرد جستجوی تصویری در یافتن ایده‌ در حوزه‌های مختلف از جمله فشن، دکوراسیون و کارهای هنری

اغلب اوقات تصاویر نقطه آغاز بیشتر خریدهای مشتری هستند. افراد بیشتری با تصاویر ارتباط برقرار می کنند تا محصولی را که برای آنها جدید است کشف کنند یا مواردی را که در زندگی واقعی دیده اند پیدا کنند. دلیل آن این است که در مقایسه با جستجوی مبتنی بر متن ، جستجوی تصاویر بسیار متنوع تر و ملموس‌تر است. مصرف کنندگان مدرن دائماً از چیزهایی که در زندگی روزمره یا شبکه های اجتماعی می خواهند عکس می گیرند، اما در گذشته هیچ راهی آسان برای یافتن مورد مشابه برای خودشان نبود.
نمونه های موفق از شبکه‌های اجتماعی، موتورهای جستجو و برندهایی که از جستجوی تصویری استفاده می‌نمایند:
www.pinterest.com
www.lens.google.com
www.asos.com
Tommy Hilfiger